Go to main content Wilma Logo
    • Language
    • Suomi
    • Svenska
    • English
Printer friendly version

    Pääkäyttäjien yhteystiedot

    Aina ensin yhteydenotto oppilaan oman koulun koulusihteeriin.

    Toissijaisesti yhteys pääkäyttäjiin:

    [email protected]

     


    Publicly, for teachers, for students, for the staff and for guardians
    Administrator Published 4.10.2023
    Printer friendly version

      Sticky announcements

      Google kuvat palvelu poistuu roiedu.fi käyttäjiltä 2025 heinäkuun loppuun mennessä.
      Ryhmätapaturmavakuutuksen palvelumalli ja korvattavuus muuttuvat 1.1.2024
      Kuvataidekoulun uusi osoite
      Ohjevideo tietokoneen päivittämiseen
      SOS-Lapsikylän Unelmista totta -harrastustuki lapsille ja nuorille 
      Ohje AbittiUSB-tikun päivittämiseen
      Lapin poliisin tiedote lasten ja nuorten väkivaltarikoksista ja niihin liittyvistä somevideoista

      Latest announcements

      Lyskan 5. jakson jaksotiedote
      Lyska Bulletin / 5th period
      Japanilainen vaihto-opiskelija etsii isäntäperhettä 25.9-30.10.2025
      Tiedote opiskeluhuollon psykologi- ja kuraattoripalveluista
      Nyt voi hakea kuvataidekouluun!
      Bändivalmennus Lapin musiikki- ja tanssiopistossa lukuvuodelle 2024-2025 (ensisijaisesti koulun 2. lk:n oppilaille)
      HAKU ON AUKI KUVATAIDEKOULUUN!
      Sähköpostiosoite @roiedu.fi
      Lukiolaisten JUST DANCE! -tunti
      Rovaniemen kaupungin alueen 4.-6. -luokkalaiset oppilaat
      Visma Logo
      Would you like to help us improve the communication in Wilma by taking a short survey? The survey will open in another tab.
      By clicking "Accept cookies" you are agreeing to the use of cookies. We use cookies to optimize site functionality and analyse the user experience. Cookie policy

      There are unsaved changes. If you log out now you will lose these changes.

      All changes have not been saved

      Log out

      Stay on this page

      Message functions

      If you leave without saving, you will lose all changes.